Friday, June 19, 2009

Gugu Gaga Zhea Rayhana


gugu gaga zhea la pulak.

ambik kemarin pg time nk antaq dia ke umah kakmidah..

mulut dah ramai sangat la ni..byk org ckp zhea ni bleh ckp dlu apa dr berjalan..

huby bising aku brani ambik video time driving..hikhik..ala time tu dah kui 9 lebih..jalan lengang..pandai2 la..lgpun sat saja..klu keta benti zhea sengap plok..

**zhea suka sangat isap jari..tk sukaa..satg kecut jari tuu

3 comments:

MRS. K said...

hantaq video ni kat polis.. bia kena saman!! ahaks..

i_sofia said...

haha.. antaq antaq Mrs. K. :p

naufal pun dah ramai mulut skang nih.. pasai isap jarik tu.. org ckp, budak isap jarik ni budak yang baik... zarif pun isap gak.. buaih tetap buaih aih..

nooRjan said...

hehe..bahaya tu drive smp ambik video...ni mmg kena kasi sama pak polisi....

ngar cik zhea dok gugu gara...cam happy lah..hehe dah pandai dah now ah..cam dia tau ja mama dia dok ambik video..asyik kalih ja...

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...