Tuesday, May 27, 2008

Dah lama tak memblogkan diri

tajuk..amboi...sb dah taktau nk tulis apa sebenaqnya...
lama dah rasa aku tk update blog ni..bukan tkdak masa...malas sebenaqnya...
ari ni baru ada mood nk update...ni pun sebab dah kna balik lambat...
sb td mai sayup...sb apa tau...sb p check up..sb apa lambat tau...sb..nurse klinik gomen lembab mcm taik..hish hish hish...jahat aku ngutuk..tp dpa mmg lembab la...ada ka nk check sorg2 patient..ambik masa bukan main lama..sembang pokpekpokpek..gelak2 sakan la...cemus...tk pasai aku menganga sampai kui 10 kt situ..dah la p awai..kui 8 lg...

ermm...nk crita...last week aku kena buat MGTT..sb nurse suspect rahim aku besar dr minggu yg sepatutnya..so kna minum ayaq gula...result dia..cewah..cun skali..ambik hg..8..nurse marah..kena buat BSP(blood sugar profile)..huwahuwahuwa...kemarin aku ambik leave semata2 nk p check ni la..satu ari kena ambik sample darah 4 kali..kui 8,12,5,9..penat saya..nasib result dia ok ja..legha.....

doc ckp..size baby sama cam minggu kandungan..legha nya dgr...
baby pun dah makin kuat bergerak..rasa dia dah pusing ni..sb rasa byk gerakkan kt dada aku ni...mayb kepala dah kt bwh..harap2 smua ok...

ha..lg satu..smua brg baby 90% dah complete..aku dah siap basuh baju baby dah...comei sangat bila nmpk dok gantung2 kt ampaian...hehehe...hubby pun cam suka2 sangat2..aku dah siap basuh..lipat n letak dalam beg..nanti nk letak beg tu dalam keta la...aku dah 7 bulan..so bersedia....

I lep my hubby very much...sb dia kan...terlalu baik..sayang dia..

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...