Wednesday, May 7, 2008

alamak..tak jd p la..

konon2 semalam dah buat appointment ngn clinic utk buat 2d scan..kui 8pg lagi...
skali hubby balik kja kui 11 tu..dia kata "tak awai sangat ka nk p,tunggu saturday ja la"..hukhuk...ok aja...

tp ok jd tk p pg ni...semalam ujan lebat...lena tk sedaq habaq..bangun pun dah kui 8...hehehe nasib ujan..nyenyak aku semlm..kalau tk panas sangat...alhamdulillah..kerna tuhan menurunkan ujan...

semalam aku mimpi...aku dah nk kena paksa bersalin..siap time tu baru 25 weeks...mintak simpang la..benda2 tk elok ni...amin....

lg satu crita...ari ni ari kedua aku bwk bekal mai kja..hehehe...
bukan apa..tk larat nk jalan jauh2 semata2 nk cari kdai makan yg best...
aku pun bukan larat sangat la ni..jalan pun dah mcm pinggu...huhuhu...
masak simple2 ja la..
semlam buat sambal tumis teloq..ngn ikan goreng..
ari ni..sambal sardin n teloq dadar...

alhamdulillah,..kenyang...

No comments:

Cerita pasal kelaku anak 3 orang 2017

Adeeb, Affan & Zhea Zhea, Dah darjah 3, Yang paling kuat sentap dengan adik2 pun kadang nak terok2 merajuk, Paling kuat menjawab...